14-päevane tagastusõigus
Vastavalt Võlaõigusseadusele võib tarbija sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Digitehnika OÜ e-poest tellitud kauba puhul algab tähtaeg päevast, mil kaup on tarbijale üle antud. Tarbijaks loetakse füüsilist isikut, kes on ostnud Digitehnika OÜ e-poest kaupa või teenust, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega.
Ostes Digitehnika OÜ e-poest, nõustub tarbija tagastusõiguse kasutamiseks järgmiste tingimustega:
1. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid jne). Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
Tarbija peab toote originaalpakendi avama ettevaatlikult ja seda kahjustamata. Kui pakend ei ole avatav, siis ei pea tagastatav toode olema originaalpakendis.
2. Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tarbija esitama taganemise avalduse vabas vormis Digitehnika OÜ e-poe aadressil info@digitehnika.ee mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.
3. Tarbija kohustub kandma kauba tagastuskulud.
4. Lepingust taganemisel tuleb tarbijal ostetud asi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemisest teatamist, tagastada.
5. Digitehnika OÜ kohustub viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale lepingust taganemise teate saamist, tagastama tarbijale tagastatud kauba eest tasutud summa, eeldusel, et tarbija on sama tähtaja jooksul ehk 14 päeva jooksul kauba tagastanud.
6. 14-päevane tagastusõigus ei kehti järgneva kauba puhul:
– tooted, mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestades
– audio- ja videosalvestised ning Digitehnika vara, mille ümbrise on tarbija avanud
– suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud.
Kui klient tellib e-poest kauba, millele ta ise Digitehnika OÜ poodi järele soovib tulla, siis on tal kauba üleandmise ja vastuvõtmise hetkel võimalus tutvuda tellitud kaubaga ning vajadusel esitada müüjale kauba kohta lisaküsimusi. Soovitame seda kindlasti teha, et võiksite olla kindlad, et tellitud kaup vastab teie vajadustele ja ootustele. Kui tellitud kaup kliendile ei sobi, on kliendil õigus tellimus tühistada ning Digitehnika OÜ kannab viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul kliendi kontole tagasi kogu tellimuse eest makstud summa.
14-päevane tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole Digitehnika OÜ e-poe eripära. Vajadusel saate alati küsida lisainfot meie klienditoelt info@digitehnika.ee
Garantiitingimused
Digitehnika e-pood vahendab müüdavale kaubale tootja garantiid. Garantii annab ostjale garantiitähtajal õiguse nõuda asja tasuta parandamist või asendamist. Garantii kehtib Eesti Vabariigi territooriumil.
Garantii katab konstruktsiooni-, tootmis- ja materjalivigade ning nende vigade tõttu seadmele põhjustatud defektide paranduskulud.
Garantiiaeg hakkab kehtima alates asja üleandmisest ostjale ja kehtib kuni kauba tootja poolt määratud perioodini.
Garantii kaotab kehtivuse kui seadmel on tuvastatud ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu, sigaretituha, suitsuvaigu jne. poolt.
Garantiiremonti tehakse digitehnika töökojas või tootja hooldusesinduses. Kliendil tuleb garantiiremonti minev seade toimetada esindusse aadressil P’ik 4, Tartu 50603. Lähemat informatsiooni saab meiliaadressil info@digitehnika.ee.
Toodete saatmine garantiisse toimub kliendi kulul.
Toodetel kehtivad alltoodud müügigarantii tähtajad ning tingimused:
– arvuti müügigarantii on 24 kuud*;
– sülearvutite müügigarantii on 12-24 kuud*;
– kasutatud sülearvutite müügigarantii on 6 kuud*;
– seadme uue aku müügigarantii on 6 kuud;
– arvuti lisaseadmete, ka neil, mis arvuti ostmisel või hilisemal täiendamisel on monteeritud vastavalt eritellimusele, müügigarantii on 12 kuud;
– väliste seadmete (klaviatuuridel, hiirtel, juhtmetel, üleminekutel, arvutikottidel) müügigarantii on 6 kuud;
– Wi-Fi ja Bluetooth adapterite müügigarantii on 6 kuud;
– arvuti korpuste ja ventilaatorite müügigarantii on 6 kuud.
* kui ostu hetkel kehtivas hinnakirjas ei ole seatud teisiti.
MÜÜGIGARANTII EI LAIENE:
– pakendile, dokumentatsioonile, kulumaterjalidele (nt hiirematid), litsentsidele, tarkvarale ja paigaldusmeediale;
– kokkupandud lauaarvutile, mille garantiikleeps on katki läinud tarbija süül. Sellel juhul kehtib ainult 24-kuuline pretensiooni esitamise aeg;
– häiretele toote töös, mis on põhjustatud selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt;
– häiretele seadme töös, mille on põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik või teenindus;
– ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud toote kasutusjuhendi eiramisest;
– tarkvara poolt põhjustatud vigadele;
– sülearvutite puhastusele;
– seadme kasutamisel väljaõppeks;
– häiretele toote töös, mille on põhjustanud toote kasutamine selleks mitte ettenähtud keskkonnatingimustes. Siia alla kuuluvad ka kliendi või kolmandate isikute poolt ebakorrektselt käsitletud arvutiosad;
– häiretele seadme töös, mis on tingitud äikesest või mõnest muust loodusnähtusest (force majoure);
– häiretele, mis on tingitud arvuti või muu seadme ühendamisest mittenõuetekohasesse vooluvõrku (sh maanduseta vooluvõrku);
– riketele toote töös, mis on tingitud voolu all olevate seadmete omavahel ühendamisest;
– tootesse kliendi poolt installeeritud tarkvara põhjustatud häiretele;
– arvuti riketele, mis on põhjustatud arvuti komponentidele tootja poolt määratud parameetrite kliendipoolsest eiramisest;
– ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitteoriginaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest;
– tooted ja detailid, mille seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud, vahetatud või eemaldatud;
– kokkupandud lauaarvutile, mis on edasi müüdud teisele tarbijale (arvuti omanik on muutunud).
DIGITEHNIKA.EE E-POOD EI VASTUTA:
– remonti toodud seadmel oleva info säilimise eest, samuti kui garantiiremondi käigus kahjustatakse või vigastatakse arvutis olevaid andmeid või tarkvara. Andmete varundamine on kliendi kohustus;
– toote defektide kõrvaldamata jätmise eest juhul, kui defekt ei ilmnenud garantiiremondi käigus ning selle esinemist toote garantiiremonti toomisel ei ole registreeritud;
– häirete eest toote töös, mis on põhjustatud selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt;
– häirete eest seadme töös, mille on põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik või teenindus.
Tootja/ müüja poolt kaubale antud garantiiaja vältel võib klient esitada digitehnika.ee e-poele pretensiooni kauba sihtotstarbelist kasutamist või säilitamist takistavate asjaolude kohta, mis on põhjustatud kauba kvaliteedi puudustest. Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba ostukuupäevast. Pretensiooni esitamise aluseks on toote müügiarve.
Tarbija pretensiooni lahendamine toimub vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Pretensioon tuleb esitada eesti keeles ja võimalikult arusaadavalt kirjeldatult tootel esineva puuduse kohta.
Tarbija pretensioon ei kuulu lahendamisele, kui digitehnika.ee e-pood tõestab, et puudused kauba kasutamisel on tekkinud tarbija süül. Sellisel juhul on digitehnika.ee e-poel õigus esitada kliendile arve teostatud diagnostika kohta vastavalt kehtivale hinnakirjale.
Garantiihooldusesse põhjuseta toodud seadmetega seoses (kui rike ei ole põhjustatud tootjapoolsest praagist või on rikutud toote garantiitingimusi) tekkinud kulud tasub ostja. Sellisel juhul on digitehnika.ee e-poel õigus esitada kliendile arve seni teostatud tööde kohta vastavalt kehtivale hinnakirjale.
Kui toote remontimine osutub võimatuks, või selle tootmine on lõpetatud, võtab digitehnika.ee e-pood endale õiguse (kliendi nõusolekul) asendada toode samaväärsega.
Seadme parandamise puhul garantiitähtaeg ei pikene. Asendusarvutit tarbija kasutusse remondi ajaks ei anta.
Sõltuvalt asjaoludest võib garantiiremont võtta alates 3 tööpäevast kuni 8 nädalani.