Korduma Kippuvad Küsimused
- Kus asub Digitehnika?
Digitehnika.ee müüb tooteid interneti vahendusel ja ka Tartus asuvas kaupluses. Digitehnika.ee on kaubamärk, mille taga on Digitehnika OÜ. Kontor ja kauplus asuvad: Põik 4, 50603, Tartu
- Kuidas toote eest tasuda?
Kauba eest tasutakse koheselt pangalingi ja kliendile sobiva internetipanga kaudu. Kauba eest tasumine kinnitab ostu sooritamist ja Teile saadetakse Tellimuse kinnitus e-mailile.
- Kas maksekaardiga saab tasuda?
Tellimuse eest saab kaardimaksega maksta meie kaupluses Põik 4, Tartu, 50603
- Kas järelmaksu võimalus on?
Kasuta toodete või teenuste eest maksmisel InBank järelmaksu – Inbanki järelmaksuga saad ostu eest tasuda paindlikult ja osade kaupa just seal, kui seda kõige enam vajad, olgu see siis kaupluses või veebipoes.
Lisa tooted ostukorvi, kinnita oma tellimus ning vali makseviisidest InBank järelmaksulink. Valige sobiv periood, igakuise osamakse suurus ning digiallkirjastage mugavalt ID-kaardi või Mobiili-ID abil.
InBank järelmaksu puhul on tegemist ülimalt kiire ning mugava makselahendusega. Antud makselahendus teeb otsuse reaalajas ning aitab ostu sooritada vähem kui 60 sekundiga.
TÄHELEPANU! Iga järelmaks on finantskohustus. Enne järelmaksulepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajadusel konsulteerige asjatundjaga.
Digitehnika järelmaksu pakkujaks on AS Inbank Finance (reg. kood 16197915).
Järelmaksu kasutustingimustega saab tutvuda:
https://www.inbank.ee/documents/inbank/ee/et/pdf/hire_purchase_conditions_10.pdf
https://www.inbank.ee/documents/inbank/ee/et/pdf/hire_purchase_preinfo_5.pdf
- Millal ja kuidas kauba kätte saab?
Kaup jõuab Tellijani (või Tema poolt määratud kohani) üldjuhul 3 tööpäeva jooksul. Kui kaupa kohalikus laos ei ole siis 5 kuni 14 päeva jooksul olenevalt tootest. Kauba saabumisel meie kontorisse saadame Teile e-postile teavituse. Kauba saadame Teie valitud transporditeenusega või jätame võimaluse sellele ise järele tulla.
- Kui suured on kauba saatekulud?
Üle 199 EUR ostu puhul on transport üle Eesti tasuta. Muudel juhtudel on transpordi maksumus alates 2.99 EUR. Kaubale on võimalik ka ise järgi tulla: Põik 4, 50603 Tartu
- Kuidas kaupa tagastada?
Kauba mittesobivusel saab selle tagastada 14 päeva jooksul. Toode peab olema komplektne ja puhas. Samuti peab olema alles rikkumata originaalpakend ja kõik tootega kaasas olnud dokumendid ja tarvikud. Kogu raha saab tagasi, kuid tagasisaatmisega kaasnevad kulud tuleb katta Ostjal. Tagastamiseks tuleb kaup toimetada aadressile: Põik 4, 50603, Tartu
- Kas ühe toote saab teise vastu vahetada?
Toodete vahetuse võimalus sõltub konkreetsest tootest. Võtke ühendust klientitoega, et täpsustada huvipakkuva toote vahetusvõimalust. Klienditugi info@digitehnika.ee
- Kas tellida saab ainult Eesti piires?
Ei, tellida saab üle maailma, kuid transpordi osas tasuks küsida personaalset pakkumist, tellides väljaspoole Euroopat.
- Kes teeb garantiiremonti?
Digitehnika OÜ teostab suure osa garantiitöid ise ning ka vahendab tootja garantiid ja vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele on pretensiooni esitamise õiguse pikkuseks 2 aastat. Kui Digitehnika OÜ garantiitööd ise teostada ei saa siis saadetakse toode tootjale või tootja poolt volitatud garantiiremondi teostajale. Klient peab sel juhul arvestama transpordile ja töö teostamisele kuluva ajaga.
- Digitehnika OÜ arveldusarved
LHV pank IBAN EE987700771006622627
Coop Pank IBAN EE074204278620787900